KOMİK SÖZLERTWİTTER SÖZLERİ

Komik twitter Sözleri

Bu sayfamızda hiçbir yerde bulamayacağınız, okurken çok ama çok güleceğiniz en komik twitter sözlerini bulacaksınız. Bu sözleri twitleyebilir ya da facebookta paylaşabilirsiniz. Çok ama Çok komik bu twitter sözleri sayfasını baştan sona hiç sıkılmadan okuyacaksınız emin olun. Sayfamıza söz eklemek isterseniz yorum bölümünden gönderebilirsiniz. Sayfamızla ilgili eleştirilerinizi bekliyoruz. Sayfamız ya da sitemizin geneli hakkında yapacağınız eleştirilerinizi dikkate aldığımız ve bu eleştiriler doğrultusunda sayfalarımızı yapılandırdığımızı söylemek isteriz.

EN KOMİK TWİTTER SÖZLERİ

  • Uzaydan bakınca Türkiyenin hali harapmış! Allah tan yakından bakınca şaheser.
  • Gün gelir de eski sevgiliden intikam almak istersem bunu onu unutmuş gibi davranarak yapmam. Giderim efendi gibi uçan tekmemi atarım biter.
  • Oğlumun adını okyanus koyacağım, hiç bir şeyi olmasa bile dalgası büyük olur.
  • İki sevgilinin yanında üçüncü kişi olduğum zaman, kendimi taytı olmayan atiye gibi hissediyorum.
  • Bir İngiliz, bir alman bir Fransız uçakta gidiyorlarmış İngiliz sormuş temel nerde?
  • Seni hala sevdiğimi mi düşünüyorsun? Haklısın, ben de radyonun içinde insanlar var zannederdim.
  • Tam böyle tamamen yabancı bir yerde olmanın heyecanı içimi kaplamak üzereyken köşeyi bir dönüyorum, karşımda Bim.
  • Prensip olarak sağlam bir kazık yemedikçe arkadaşlarımın uyarılarını ciddiye almıyorum, ille o kazık yenecek.
  • Evde yalnızken mutfaktan ses gelince hey! hoyt! alooo! Falan diye bağırıyorsunuz ya, bir cevap gelse altınıza sıçarsınız yemin ediyorum.
  • Tavuklu omlet diye bir şey var düpe düz vahşet. Sen annelerini öldür kes, sonra çocuklarının içinde pişir ye.
  • Ankara ağır ağır sırtına geçiriyor asırların kirini şikâyet etmeden üstünde tutan kapkara paltosunu. Şaka lan şaka akşam oldu.
  • Sigara içmediği halde her gün bir paket sigara parasını bir kenara koyanınız var mı? Yok. —konu kilit-
  • Uyuyacağım diye bilgisayarı kapattım, telefondan giriyorum. Bunu da kapatınca yastıktan bir denerim herhalde galiba sanırsam.
  • Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.
  • Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı ilk soru: hep yerlere döktün di mi?
  • Dünyadaki en güzel et, erkeğin başındaki ettir bence. Yani bu kadar kadın yanılıyor olamaz.
  • Yaşlı kadının ter kokusu, ruh durumunu iyileştirici etki yapıyormuş! Duydunuz kızlar ölünüz bile para yapıyor.
  • Tamam dini ritüel eyvallah da “danaya girmek” nedir be kardeşim, hiç ruhani bir terim değil.
  • Kadınların para harcamasına beyin dalgaları neden oluyormuş! Alışveriş için “beyin dalgaları” yetmez, “bey” in parası lazım.
  • Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85’lik kızı kesiyor. Hadi Allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok?
  • Sevgilisinden ayrılan bir Japon ne şanssızdır lan, unutabilmesine imkan yok nereye baksa aynı yüz, kime baksa aynı gözler.
  • Elektrik kesikken lambanın düğmesiyle oynadıktan sonra “Lan şimdi düğme açık mı kaldı kapalı mı” diye düşünmekten beynim alev topuna döndü.
  • Otobüsün içi hareket halinde 30 derece, durakta kapılar açılınca -10 derece. Yanımda oturan amca çatladı, koli bandıyla tutturduk.
  • Bazen lan diyorum kendime. Sonra lanlı lunlu konuşma diyorum, önce o eli bir indir, akıllı ol falan derken zor ayırıyorlar.
  • Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.
  • Büyük büyük dedem vakti zamanında dapınak şövalyeliği yapmış. Hem de kısa dönem.
Önceki sayfa 1 2

İlgili Makaleler

26 Yorum

  1. Çok değer verdiğin biri varsa onu bırakma o seni bırakır zaten ;D

  2. Benden de bir bilmece: Bir zürafanin boynunun agirmasindan da ha kotu ne olabilir cevap kirkayagin ayaklarinin agirmasi

  3. Eski sevgilimi yolda gördüğümde ağzım açık kalmıştı , döndü ve dedi ki 4 halifeye çelmemi taktın dedi …

  4. kimse mükkemel dgldr ama bu mertebeye olan yakınlıgım beni cidden korkutuyo 😀

  5. bazı insanları öldürmememin tek sebebi hapishane koşullarına uyum sağlamayacak biri oldugumu bilmemden kaynaklanıyo

  6. bir tane tabak kirilinca takim bozuldu diye deliren annelerimize sesleniyorum sanki takim barcelona , messinin ayagini kirdik 🙂

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu